Գլխավոր / Նորություններ
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Հարգելի գործընկերներ,

ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿ ՓԲԸ հայտարարում է  մրցույթ՝ Զանգերի Կենտրոնի համար ծրագրային ապահովում ձեռք բերելու նպատակով:

Մրցույթի պայմաններն են ՝

1. Ընկերությունը պետք է ունենա.

  • Նշված համակարգերի ներդրման և  վաճառքի իրավունք,
  • Նշված կամ նմանատիպ  համակարգերի տեղակայման և տեխնիկական աջակցության կայացած մեխանիզմներ և  փորձ:

2. Մասնակից ընկերության կողմից ներկայացված գնառաջարկը պարտադիր պետք է պարունակի ստորև կետերը.

  • Ընդհանուր արժեքը` բոլոր հարկերը ներառված,
  • Մատակարարման ժամկետը,
  • Երաշխիքային սպասարկման պայմանների առաջարկ,
  • Տեխնիկական աջակցության ապահովման պայմանները,
  • Նշել այլ պայմաններ՝ Ընկերության հայեցողությամբ:

3. Պահանջվող փաստաթղթեր.

  • Մրցույթին մասնակցության դիմում-հայտ
  • Գնառաջարկ
  • Կազմակերպության մասին տեղեկատվություն (կանոնադրություն, պետ.ռեգիստրի  գրանցման  վկայական, տարեկան հաշվետվություններ)
  • Գործընկեր կազմակերպությունների ցանկը

Մրցույթին մասնակցել ցանկացողները կարող են մրցութային դիմում-հայտերի թղթային տարբերակը՝ պահանջվող փաստաթղթերի հետ միասին, փակ ծրարներով ներկայացնելՙ ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿ  ՓԲԸ  Գլխամասային գրասենյակ՝ ՀՀ, ք.Երևան, Նալբանդյան 48 հասցեով, 2019 թվականի Օգոստոսի 1-ից մինչև Սեպտեմբերի 30-ը, յուրաքանչյուր աշխատանքային օր, ժամը 09:15-ից 16:45-ը, իսկ  միջազգային ընկերությունները կարող են ուղարկել info@armbusinessbank.am հասցեին:

 Փակ ծրարի վրա պետք նշվի.

  • ՙՉբացել մինչև մրցույթի անցկացման օրը՚  գրառումը,
  • ՙՄրցութային հանձնաժողովին՚ գրառումը,
  • ուղարկող (Մրցույթի մասնակից) և ստացող (Մրցույթի կազմակերպիչ) կազմակերպությունների հասցեները, ամբողջական անվանումները:

Մրցույթի արդյունքների վերաբերյալ բոլոր մասնակիցները կտեղեկացվեն մինչև 2019 թվականի  Սեպտեմբերի 15-ը:

Տեղեկությունների համար կարող եք զանգահարել ՙՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿ՚ ՓԲԸ  Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն (+37410) 59 20 22 հեռախոսահամարով կամ գրել Mushegh.Gishyan@armbusinessbank.am և/կամ Shushanik.Hovhannisyan@armbusinessbank.am էլեկտրոնային հասցեներին:

Ծրագրային ապահովման համար սահմանվող նվազագույն պահանջները.

  • Մուտքային զանգերի սպասարկում,
  • Ավտոմատացված ելքային զանգերի հնարավորություն,
  • Բոլոր զանգերի միաժամանակյա սպասարկում,
  • Ձայնի միջոցով հաճախորդի նույնականացում,
  • SMS, IVM և Email ուղարկելու հնարավորություն,
  • IVR-ի հնարավորություն,
  • Հաճախորդների վերաբերյալ տեղեկատվության պահպանում, տարբեր վերլուծական մոտեցումների միջոցով,
  • Հաճախորդների(գործող, նոր) բազաների ստեղծում, պահպանու և արտահանում,
  • Զանգերի ձայնագրությունների պահպանում և ներբեռնում,
  • Զանգերի որակի գնահատման համակարգի ստեղծում,
  • Զանգերի գնահատում ըստ ներմուծված գնահատման համակարգի,
  • Իրական ժամանակում զանգի մոնիտորինգ, միացում զանգին և աջակցում,
  • Վերլուծություններ(նաև գրաֆիկաներ, դիագրամներ), հաշվետվություններ տեսնելու և արտահանելու հնարավորություն(Word, excel, pdf)՝ յուրաքանչյուր օպերատորի, բաժնի, ամբողջ կենտրոնի աշխատանքի մասով,
  • Տվյալների փնտրման և ֆիլտրման հնարավորություն ցանկացած կրիտերիայի միջոցով՝ ըստ կատարողի, վերնագրի, կարգավիճակի, զանգի պատճառի, ժամանակի և այլն,
  • Իրավասությունների սահմանում, աշխատակցիների համար կարգավիճակների ստեղծում(հասանելի, ընդմիջում, տեխնիկական խնդիր և այլն)հասանելիության սահմանափակումների հնարավորություն,
  • Զանգերի հերթի ստեղծում, սպասման ռեժիմի միացում, ավտոմատ  կերպով սպասման ժամանակի ծանուցում ծրագրում հասանելի մյուս օգտատերերին,
  • Ըստ աշխատակցի կարգավիճակի զանգերի բաշխում խմբի ներսում,
  • Զանգը փոխանցելու հնարավորություն,
  • Սպասարկման որակի գնահատման համակարգի առկայություն,
  • (NPS) Հաճախորդների հավատարմության ինդեքսը գնահատելու նպատակով ավտոմատ հարցումներ ուղարկելու հնարավորություն,
  • NPS-ի արդյունքների վերաբերյալ հաշվետվությունների և վերլուծությունների ստացում և արտահանում,
  • Միասնական ինտերֆեյս,
  • Ներքին չատի հնարավորություն և տվյալների պահպանում,
  • Այլ համակարգերի հետ ինտեգրման հնարավորություն, օր.՝ ՀԾ, չատ, էլ փոստ և այլն,
  • Սկրիպտեր/շաբլոններ տեղադրելու հնարավորություն,
  • Օգտագործողների անսահմանափակ քանակ,
  • Ծրագրային հարցերի սպասարկում:
Նորություններ
Ապրիլ 10, 2020
ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԻ Զանգերի կենտրոնն աշխատում է խիստ ծանրաբեռնվածությամբ, հայցում ենք ձեր ներողամտությունը

Հարգելի հաճախորդներ և գործընկերներ,

Տեղեկացնում ենք, որ Հայաստանում գործող արտակարգ դրությամբ պայմանավորված՝ մեր հաճախորդների մեծ մասն օգտվում...


Ավելին
Ապրիլ 09, 2020
ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԸ միացել է Կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման միջոցառումների շրջանակներում տնտեսվարողներին օժանդակելու նախաձեռնությանը

Հարգելի հաճախորդներ և գործընկերներ,

ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԸ  շարունակում է մնալ բիզնեսի հավատարիմ գործընկեր և միանում է ՀՀ կառավարության՝ կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման...


Ավելին
Ապրիլ 09, 2020
ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԸ կվճարի Կորոնավիրուսի սոցիալական հետևանքների չեզոքացման միջոցառումների շրջանակներում բնակչությանը հատկացվող աջակցության գումարները

Հարգելի հաճախորդներ և գործընկերներ,

ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԸ միանում է ՀՀ կառավարության կորոնավիրուսի սոցիալական հետևանքների չեզոքացման միջոցառումների շրջանակում տրամադրվող...


Ավելին
Ապրիլ 08, 2020
ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԸ բուժաշխատողների կողքին է

Հարգելի հաճախորդներ և գործընկերներ,

ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԸ կորոնավիրուսի կանխարգելման և հաղթահարմանն ուղղված միջոցառումներին աջակցելու նպատակով խրախուսել է...


Ավելին
Ապրիլ 07, 2020
Ապրիլ 03, 2020
ՇԱԲԱԹ ՕՐԸ ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՄԱՍՆԱՃՅՈՒՂԵՐԻ ՑԱՆԿԸ

Հարգելի հաճախորդներ և գործընկերներ,

Սիրով տեղեկացնում ենք Ձեզ, որ ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԸ, առաջնորդվելով հաճախորդին մշտապես հասանելի լինելու սկզբունքով, իրականացնում է հաճախորդների սպասարկում նաև շաբաթ օրերին:

Եվ այսպես, այս շաբաթ՝ ապրիլի 4-ին, հաճախորդներին հասանելի կլինի...


Ավելին
Ապրիլ 02, 2020
ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿՆ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ Է ՕԳՏՎԵԼ ՀԵՌԱՀԱՐ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՒՂԻՆԵՐԻՑ

Հարգելի հաճախորդներ և գործընկերներ

ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԻ համար առաջնային է ցանկացած իրավիճակում իր բոլոր ֆիզիկական և կորպորատիվ հաճախորդներին ամբողջական ծառայություններ մատուցելը, ինչպես նաև նրանց անընդհատ և շարունակաբար...


Ավելին
Ապրիլ 02, 2020
Շահավետ առաջարկ ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿի Mastercard Պրեմիում դասի քարտապանների համար

Հարգելի հաճախորդներ,

ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԸ Mastercard միջազգային վճարային համակարգի հետ համատեղ իր Պրեմիում դասի քարտապանների համար հանդես է գալիս հերթական...


Ավելին
Ապրիլ 01, 2020
Մարտ 27, 2020
ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԸ միանում է #Keepdistance արշավին

Հարգելի հաճախորդնե΄ր

Միանալով միջազգային և հայկական հայտնի բրենդների #Keepdistance արշավին և ընդունելով The LOFT-ի #DisbrandChallenge  մարտահրավերը՝ #ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԸ ներկայացնում է․․․ 


Ավելին
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Լեզուների միջև տեղեկատվության անհամապատասխանության դեպքում նախապատվությունը տրվում է հայերեն տարբերակին:
«ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿ» ՓԲԸ-ն պատասխանատվություն չի կրում իր ինտերնետային կայքում հղված այլ անձանց ինտերնետային կայքերի բովանդակության ստույգության և արժանահավատության, այնտեղ տեղադրված գովազդների, ինչպես նաև երրորդ անձանց կողմից այդ կայքերում տեղադրված տեղեկատվության օգտագործման հնարավոր հետևանքների համար:
«ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿ» ՓԲԸ-ն պատասխանատվություն չի կրում նաև այլ անձանց ինտերնետային կայքերում հղված իր և իր կողմից մատուցվող ծառայությունների պայմանների ու սակագների մասին տեղեկատվության բովանդակության ստույգության և արժանահավատության համար:
«ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿ» ՓԲԸ ֆեյսբուքյան պաշտոնական էջի հասցեն է՝ https://www.facebook.com/armbusinessbankofficial
«ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿ» ՓԲԸ ինստագրամյան պաշտոնական էջի հասցեն է՝ https://www.instagram.com/armbusinessbank_official
www.armbusinessbank.am

Բանկը վերահսկվում է ՀՀ Կենտրոնական բանկի կողմից